Friday 11 April 2014

Visit to Croatia

Markusa pārdomas par piedalīšanos braucienā uz Horvātiju (2014.)
29. marta naktī es devos uz Skujeni, lai tālāk ar visiem pārējiem dotos uz Rīgu. Aptuveni 2:30 mēs bijām lidostā. Izgājām visas lidostas pārbaudes un 6:00 varējām lidot uz Frankfurti. Frankfurtē tikām 8:30 pēc Vācijas laika.

Tad 11:30 lidojām uz Horvātijas galvaspilsētu - Zagrebu. Lidojot redzējām Alpu kalnus. Tas bija ļoti iespaidīgi. Plkst. 15:00 bijām Zagrebā. Tad ar autobusu vienu stundu braucām uz Varaždinu.

31.martā mēs devāmies uz skolu, kur pavadījām visu dienu dažādās aktivitātēs.

1. aprīlī devāmies uz alām un dabas rezervātu, kurā bija daudz iespaidīgu ūdenskritumu. Tas bija ļoti skaisti.

2.aprīlī apskatījām divas greznas pilis, viesojāmies vietējā pašvaldībā un vakarā dejojām zumbu.

3.aprīlī bijām pie Adrijas jūras, apskatījām kūrortpilsētu – Opātiju.

4.aprīlī tikāmies ar Varaždinas mēru, apskatījām Zagrebu un baudījām noslēguma vakariņas viesnīcā. Skanēja horvātu melodiskās dziesmas, dejojām, saņēmām sertifikātus un jauki pavadījām šo vakaru.

5.aprīlī devāmies uz mājām.

Viss brauciens man ļoti patika, vienīgi nepatika ilgā sēdēšana lidostā. Man bija iespēja pirmo reizi lidot ar lidmašīnu.